2bucuk aylık oğlum dogudundan beri tek meme emiyor yani bi gögusumu emip 2saat sonra diğer gögusumu emiyor mama hiç vermedim çok uzun da emmiyor 5 10 dakika anca kendi bırakıyor gögusumu tekrar verdiğimde istemiyor arkasindan mama vermem gerekirmi sütüm yetiyor müdür aç kalsa ağlar diye düşünüyorum bu şekilde bebeği olan var mi