KediEti7 Merhaba arkadaşlar 3,5 aylık kızım var gündüzleri hiç gazı olmuyor ancak geceleri gazdan kıvranıyor 2 gecedir çığlık çığlığa ağlıyor yarım saatte bir uykudan sancıyla uyanıyor sabah kakasını yapınca bütün sıkıntı geçiyor gündüzde tabi rahat geçiyor ama her gecemiz böyle 😢😢 bu durum daha ne kadar devam eder normal mi ? Aynı durumda olanlar varsa nasıl bir çözüm buldunuz? doktora soruyorum geçecek diyor ama geçeceği yerde sanki gazı daha da artıyor 🤷🏻♀️
tuzvelimon KediEti7 nerdeyse 4,5 aylık olacağız. Geçmiyor.Artık 12-8 arası saat başı uyanmaktan çok yoruldum. İki aydır da işe döndüm şimdi tatil olsam da. Uykusuzluktan yaşlandım sanki göz altlarım mor yüzüm çökmüş gibi geliyor 🤦🏻♀️
Lolita KediEti7 sabredin ,4.ayın sonuna doğru geçiyor.Biraz daha hareketlenmesi ve destekli de olsa oturması gerekiyor.Aninda çıkarıyorlar gazını
Alparslanannesi KediEti7 hep yalan bende kendimi öyle avuttum dört buçuk ayliyiz gece bizim için felâket
Ayla1111 Bakude bobotik diye bır ilaç var.ondan turkıyede varsa ıcırın cok guzel işe yaradı.bende cok seyı denemiştım
Zeyneb Sen cok dikkat et yedigine ictigine usutmemeye calis ayaklarini coook sicak tut senden de gecior olabilir
KediEti7 Zeyneb mama ağırlıklı besleniyor anne sütüde alıyor ama az malesef yinede geçiyor olabilir mi acaba 🤔
Zeyneb KediEti7 mama cok gaz yapior bebege canim.Bi ara bende mama verdim o donem cocuk cok kivrandiydi. sut arttirici damla falan kullan sutu mumkun oldugunca arttirarak emzirmeyi cogaltmaya calis.En kolay sindirilen besin anne sutu.Muhtemelen mamadandir.ama kendine de olabildigince dikkat et
KediEti7 tuzvelimon bizde aynı 12-8 arası yarım saatte bir çığlık çığlığa kalkıyor ☹️ Umarım düzelirler çalışırken daha da zor
tuzvelimon KediEti7 evet bir de o çığlıklar yok mu 🤦🏻♀️ Yataktan nasıl fırladığımı bilmiyorum. Yavrumun sıkıntısı hep gaz
Zeynepeymen Kızımda gazlıydı ne gece ne gunduz uyku yoktu sureklı bi aglama hali 40 dan snra düzelir dediler olmadı 3 aydan snra düzelir dediler yine olmadı 5 ayın sonunda düzelmisti inş enkısa zamanda düzelir cok zor bir durum
KediEti7 Zeynepeymen bende 40 ı bekledim olmadı 3 dediler yine olmadı sanki hep böyle gidecekmiş gibi geliyor 😢 inşallah bizimde düzelir 🙏🏻
Alparslanannesi dddy gerçekte bizde de öyle üç aylık bir dönemde kendine kendi uydurdu gaz da çıkarıyordu arada şimdi dört gunluguz gece saat başı uyanma
KediEti7 [bilinmeyen] çok teşekkür ederim geceye birikebileceğini düşünmemiştim gerçekten bugün deneyeceğim
apdulkadir benimoğlum3 ayı bitti ama gazı gecmişti dun aksam çığlık çığlığa ağladi ben biraz gribim minoset içince ona dokunuyor