Dün gece çok kötü bi rüya gördüm kötü rüya anlatılmaz derler o yüzden anlatmak istemiyorum ama rüya olduğunu da kabullenemiyorum bi türlü bebeğimi asla yanımdan ayırmak istemiyorum korkuyorum bi şey olacak diye 😭😭 şu an salladım uyuyo ama bi şey olacak diye çok korkuyorum ben nasıl atlatıcam bunu bilmiyorum 🥺