FrenchPress zor olmuş sizin için.bnmde babamın ailesinde vardı o erkek cocuk düşkünlüğü.ne gördülerse onu yapıyorlar işte kimse onlara yanlış demeyince anlayamıyorlar. Aslında heo gördüğümde kız evlat daha hayırlı olur.erkek eşini alır gider kız evinde ne var ne yok annesine götürür hep.eminim sizin kıymetinizi çok geçmeden anlayacaklardır