2 ay 20 günlük bebeğim her Zaman gülümsemiyor. Genelde sabah uyandığında gülüyor diğer zamanlar gün içerisinde çok somurtkan. Göz göze de gelemiyoruz. İlk bebeğim olduğu için normal mi değil mi bilmiyorum Siz de durumlar nasıl? Bebekleriniz çok sık gülüyor mu her baktığınızda göz göze geliyor musunuz?