Kizcem-20 Hanımlar, kızım 3 ay 1 haftalık 3 haftadır salyası akıyor huzursuzluğu vardı bu 2 gündür göğsümü ısırıyor biberonu ısırıyor ve hep ağlıyor uyumuyor Diş mi çıkartıyor acaba alt damağı şişti genişledi bi bakarmısınızhttps://i.hizliresim.com/4ETWgT.jpg
Yagmurbusra Kizcem-20 daha diş çıkarmak için küçük ama damaklar kaşınınca da hemen dişi çıkacak diye bir durum yok evet diş çıkaracak ama o zamana kadar da kaşınır ağzına ne bulursa sokar damakları acır 5 6 aylıkken çıkmaya başlar
Nilinannesiii Kizcem-20 aaa bende bunu sordum simdi post acip artik dayanamiyorum salya akiyo huzursuz eller agizdan inmiyo ve benimde gogsumu isirip duruyo. Sizdede istahta azalma oldu mu ya meme reddi gibi bi emiyo biemmiyo 2 bucuk ayligiz bianda basladi 1 hafta oldu kafayi yemek uzereyimmmmmmmm
sebnemrah Kizcem-20 evet çıkartıyor canım ama ne zamana atar bilemedim benim oğlum 3aylikken sıkıntısı başladı 4ay 14 günlükken alt iki dişi cikti
Mommysharkk Kizcem-20 merhaba benim kızımada çıkarmaz daha küçük dediler ama geçen gün fark ettim 4 aylığız dişi çıkmış büyük ihtimalle sizinkide öyledir
Blndla Benimki de 3 ay 18 günlükcanım bnmki de ay ı doktoruna sordm diş yerleri kaşınıyordur normal dedi.Jel verdi onu sürüyorum sanki ii geliyor.Bir de fitil veritorm rahat uyusun die kaç gündür ne uyku kaldı ne huzur çünkü
Blndla TutuKelesh ateşi ağrısı olduğunda ver denişti doktorum hem rahat uyur o da rahatlar dedi paranox veriyorum
mirayyy20-20 Mommysharkk yaa maşallah çok tatlı 😊 benimki de 4 aylık sürekli parmaklarimizi ısırıyor bakalım ne zaman cikar
Caglaa Kizcem-20 bazi bebekler erken çıkarıyor. Bnm oglumda 5 ay 25 gunlukken cikardi boyle oldu 2 hafta sonra elime geldi dişleri
Nilinannesiii Kizcem-20 ya olabilir mi acaba ya erkenden belirti verebilir mi hic dis dusunmemistim ama simdi artik son care dusunuyorum
Nilinannesiii Kizcem-20 bizimde bitti o Alahtan cok sukur simdi bunu arastiriyorum belirtiler olabilir mi diye olabilir yaziyo heryerde yapcak bisey yok o zaman yani ne kadar suruyo acaba