sarpsmamnazl Benim oğlum da daha 4 günlük aynı durumu yaşıyoruz. Eliyle göğsüme vurup itiyo sonra ağlıyo, emmek istiyo ağzını açıyo ama sonra kendi kendine kafasını çeviriyo kendi kendiyle kavga eder gibi. Ben bu yüzden 2 seferdir beslenemeyince mama aldırdım. Önce mama verdim (ama kaşıkla, biberonla verince meme reddi oluyor) ondan sonra emzirdim o şekilde rahatladık. Bi de sütüm az ve zor geliyordu, yorulduğu için sanırım böyle yapıyordu oğlum, bu şekilde emzirip sonra da sağarak artırdım şimdi sorun kalmadı emiyor