Nilinannesiii benim kızım 10 buçuk aylık bizimde 3. Günümüz bıraktık normalde sadece uykuya geçişlerde kullanıyodum şuan onuda vermiyorum 1 hafta 10 güne alışacak ınsallah emziğin ucuna makasla 2 3 tane kesik attim verdim eline ememedi ağzından düştü geldigindede hava geldiği için bi değişiklik olduğunu anladı sonrada sakladım vermiyorum internetten okumuştum bu yöntemide isterseniz deneyin