mina00 canim iki buçuk sene önce doğum yaptim doktrum dikiş izi kalmasin diye krem vermisti ama kizim yoğunbakim da olduğu için üzüntüden aklima bile gelmemişti kullanmamıştim sonra dikişlerim morardı bi sene sonrada kendiliğinden şişti dikiş izi kabardi.15gun once tekrar doğum yaptim doktorum krem verdi onu kullandim kizarik fln kalmadi hafif cok ince bir cizgi var oda yavaş yavaş gidiyor gibi krem kullan bence yoksa bir seneden sonra çok kötü oluyor dikiş izleri