Cihangiriinannesii mina00 Endişelenmenize gerek yok 1 seneye kalmadan bembeyaz oluyor nerdeyse kayboluyor
turkuaz1290 mina00 evet 1 yılı buluyor bazı yerleri silikleşti bazı yerleri hala kırmızı bide dikişe görede değişebilir benimki yapıştırmaydı..alt karın ben hamile kalmadanda vardı 😀 hala var zayıflamama bakar ama öyle sezeryanın etkisi yok eski halii gibi
mina00 turkuaz1290 bende de yan kısımlar daha farklı orta koyu, edtetık dıkıs dıyolar bızde oyle bende.
duru_20 mina00 contractubex diye bi krem bar yanık yara dikiş izleri için çok iyi onu öneririm fiyatı sanırım 130tl
Misssimsek mina00 evet açıldı rengi. Dikiş üstündeki bandi 2.gun çıkardılar hastanede sonrasında ozon yağı verdi doktor günde 1 kere onunla silip 10 dakika falan açık biraktim bir ay kadar. Onun etkisi olmuş olabilir
Naz0106 mina00 Kışiden kişiye değişiyor ama benim canım hala yanıyor birde bugün üşüttüm sanırım iyice sızlıyor