Sevgili anneler eğer bebeğiniz emiyor ve kilo alımı normal ise 2. Ayda ve 4. Ay ataklar yaşadığı için meme reddi yasaniyor. Ancak sabırlı olup onun istediği zaman istediği kadar 1dk 5 dk fark etmez zorlamadan emzirin. Bu dönemde red yaşayanlar bebeginizle nyanliz kalıp emzirmeyi denemeli ve ten tene teması artırarak devam etmelisiniz. Kesinlikle biberon vermeyin bu meme reddini artırır. Daha sonra hiç emmez tecrube etmiş biri olarak söylüyorum. İnan düzenli sut sagmak, biberonla ugrasmak daha zor. Kilo alımı azaldı ve doktorunuz mama takviyesi yapalım derse mamaya baslayin