motherthea Kızlar doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktorunu sevmedim 1 aylık olduğunda gelirsiniz aşısı vs var dediler başka bir doktora gitmek için önce 1 aylık aşısını kendi doğum yaptığım hastaneye mi gitmem gerekiyor bilgisi olan var mı
Bebeklerm motherthea istediğin yere gidebilirsin 1 aylık aşısını aile hekimi yapıyor hebatit b doğumda yapılan aşının devamı
Dba motherthea hastaneye gidildiğini bilmiyorum aşi için canm ilk doğduğu gün aşi yapılıyor 1 hafta sonra sağlık ocağına topuk kanı için gittiğinde sağlık ocağı söylüyor zaten şu gün aşiniz var die hastanede yapılan aşının ikinci dozu yapılıyor bu aşı takvimini sağlık ocağı takip ediyor die biliyorum
Prenses-annesi1 motherthea sağlık ocağında yapılıyor aşıları bende ilk doğumda bulunan doktora götürdüm sonra değiştirdim doktoru
Happygirl8 motherthea ben 3 ay boyunca aylık kontrollerine doğum yaptığım hastaneye götürdüm.. Göz muayenesi ve kalça çıkıklığı işitme testi var diye.. Onlar bitti şimdi 4 aylık 14 günüz sadece aile hekimine götürüyorum 1 yaşında felan götürürürüm artık kan değerlerine d vitaminine bakılsın diye.. Aile hekimi sanırım d vitamini bakmıyodu ondan dolayı 🤔
Bebeklerm motherthea evet aşısı var özelse doktor muayene ücreti ödüyosun kontrol süresi olmuyor aynı aşıyı aile hekimi zaten yapıyor hemşireniz arar sizi bende doğum sonrası gitmedim kalça çıkığına bakılacak aşısı var dedi araştırdım 860 tl tutuyordu hem çok beğenmemiştim herşeye çok iyi çok iyi deyip durdu mamayla besliyorum kaç cc vermeliyim 40 veriyorum diyorum çok iyisen başka kelimesi yoktu değiştirdim bende gitmedim başka yere geçtim
motherthea Dba ilk bebek olunca bilgisiz oluyor insan sağlık ocağı gün verdi ben kendi hastanemizdede yapılcak sanmıştım neyse bir daha gitmem oraya kadın kendine soru bile sordurmuyor iyi oldu öğrendiğim 😊
motherthea Happygirl8 ben doğum yaptığım hastaneye sadece kendi doktorum için gidiyordum hastaneyi pek sevmiyorum aynı şeyler bizim içinde var ama ben başka hastanede devam edeceğim
motherthea Happygirl8 zaten ücretle yapıyorlar başka hastanede yaptırmam daha iyi olucak içim rahat etmesi bakımından 😊