Kızlar iyi akşamlar oğlum bir kaç gündür hasta ilaç tedavisine devam ediyorum fakat burnu hala tıkanık ve öküsürüyor geçen acilde ki dr burnunun kenarına az viks sürün iyi gelir dedi eşim de vickss baby balm almış bebekler için dün gece az sürdüm burnuna rahat uyudu şükür 🙏🏻 şimdi öksürüyor göğsüne sürüp ter beziyle kapatsam sorun olur mu kullanınız var mı ?