Oğlum 4 aylık 10 gündür kaka yapamıyor. Doktorumuza sordum gliserin fitil yapın yazmış fitil yapmak istemiyorum. Aynı dönemde benzer olay başına gelen anneler var mı? Neden yapamıyor. Zeytinyağı dışında n yapabilirim?
atak döneminde olduğu için sürekli kucakta olmak istiyor onun dışında keyfi yerinde görünüyor.