gozdeninbulutu kokusunu belki ağır bulmuştur haklı olabilirsiniz o konuda, bir süre Balkanlar’da bulunduğumdan biliyorum bu muhabbeti bende, genelde orada çocuklar hep keçi sütü ve manda sütü ile büyüyor inek sütü orda neredeyse hiç kullanılmıyor ve yetişkin oldukları zamanda boyları bayağı uzun oluyor sütün içerisinde ki faydalarından dolayı, marketlerde hep kutu keçi sütleri vardı, inek sütü çok bulamıyordum ben. Tabi tercih meselesi ama doktora da gittiğinizde bir danışın derim tabi hangi sütü önerir diye, sonuçta bebeğimiz için en faydalı ne ise onunla büyüsün niyetindeyiz hepimiz... 🥰 Sevgiler.