motherthea ben çok memnunum doğumum başka hastanede oldu ama çocuk doktorumuz Fatih Aydın. Teşhis ve tedavisi çok isabetli . 22 aylık şuan kızım sabah mesela ayak parmaklarında bir sorun vardı resmini çekip wptan gönderdim hemen cevap verdi sagolsun. İlgili yani