Ek gidaya yavastan basladik. Doktorumuzun dedigi gibi meyve ve sebze pureleriyle tadimlik simdilik. Patates ve havucu sevmedi 😔 ama meyvelere bayiliyor. Bide yogurdu cok sevdi. Kizlar sizler nasil yapiyorsunuz? Bu arada ben catalla eziyorum iyice ama yinede puturlu kaliyor yiyor ama arada oguruyor. Acaba boylemi devam etsem yoksa blendere tamamen ezsemmi ? Galiba puturlu daha iyi diyorlar sonra puturlu yutmasi zor oluyormus fln diye okudum.