Gamze0677 sakın emzirmeyi bırakmayın. Lohusasınız psikolojinizin böyle olması çok normal. Emin olun bu psikolojiden çıktıktan sonra emzirmeyi bıraktığınız için çok pişman olacaksınız. Hem hiçbir şey anne sütünün yerini tutmaz hem de çok masraflı olur mama ve tek başına hiç pratik değil.
durumunuz iyiyse silverette gümüş göğüs kapakları alın. 1 günde iyileşti benim göğüs uçlarım tamamen.
Onlar gelene kadar havuç rendeleyin göğüs uçlarınıza koyun, streçle kapatın. Bir sonraki emzirmeye kadar iyileşecektir. gümüş kapaklar çok iyi geliyor almalısınız. Benim göğüs ucum yarılmıştı ve yarısı kalkıyordu artık et kalkıyordu kopacak sandım. O bile kaynadı iyileşti kendi sütünüzü de sürün iyi gelir. Şuan hiçbir problemim yok ve emzirmekten keyif alıyorum iyi ki emzirmeyi bırakmamışım. Oğlum emerken gözümün içine bakıp gülümsüyor. Ne siz ne de bebeğiniz bundan mahrum kalmayın. Emzirme saati gelince bende stres oluyordum kaç defa ağlayarak emzirdim, ama hepsi geride kalıyor alışacaksınız güçlü olun 🙏🏻😊