4.5 aylık olduk anne yanı beşiğinden park beşiğe geçmemiz gerekiyor . Kullandığınız ya da önerebileceğiniz 900 tl yi aşmayacak şekilde beşik önerir misiniz hanımlar
birde Kiwi Zoody park beşiğinizi kullanan varmı?
ben Kiwi Sleeper anne yanı beşiği kullanmıştım memnundum