Babyy88 dün kuzenim kızımın halini hatırını sormak için aramıştı, konu koronaya geldi tabi.. Yanındaki çalışma arkadaşı alt bacaklarımın arkası çok ağrıyor yaaa hep oturmak istiyorum halsizim falan diyormuş, başka bir şeyi yoktu, 2 gün sonra korona olduğunu öğrendik dedi. Evde geçiriyor o ağrıda kalmamış dedi. Ben yanındayım diye bana da test yaptılar negatifim dedi. Şimdi sizde bacaklarım ağrıyor yazınca.. Dikkat edin kendinize.. Kendinizi bir süre izole etmenizde fayda var, tedbiri elden bırakmamak lazım.