Ben oğlum ilk doğduğunda kullanmıştım. Emme sorunumuz vardı ben biraz zorlanmıştım, yani memeyi ememediği için sanırım Eds tüketemiyordu memeyi doğru kavradığı zamanda kolaylıkla bitirebiliyordu. Sonra direk şırıngayla takviye yapmaya başlamıştım o daha kolayıma gelmişti. Eldiven takıp bir elimi emerken diğer elimle şırıngayla veriyordum sağdıgım sütü kilo alımımız normale dönünce direk emzirmeye devam etmiştim. Size tavsiyem tek kullanmanız eds’yi de kullandığınız hortumu bir daha kullanmamanız biz o dönemde crp miz yükseldiği için yoğun bakımda yatmıştık hala içimdedir keşke bi kaç kere kullanmasaydım diye. Birde bebeğiniz kaç aylık ?