Cankayaesra Bebeğimin dışkısı vajinasına bulaşıyor bezi mi yanlış bağlıyorum anlamadım😔😔 idrar yolu enfeksiyonu geçirdik bundan kaynaklı olabilir mi bu duruma nasıl çözüm bulacağım
Cankayaesra Azizeguney o şekil yapıyorum zaten evet genel olarak bezini açtığımda hep yukarıya da bulaşmış oluyor