FikriyeAli Evet ıhlamur iyi geliyor içmezse ek gıda veriyorsanız kahvaltısına ekleyin ben öyle yapmıştım 8 aylık kızım içmemişti 🤷♀️ Ben sabah kahvaltı veriyorum öğlen az çorba akşam da yoğurt veriyodum doktorum azalt bu hastalık döneminde ek gıdayı çoğunlukla emzir demişti bende öyle yaptım 2 haftadır sadece kahvaltı veriyorum 😊