Kızlar acil desteğinize ihtiyacım var bebeğim beş ay 12 günlük yaklaşık bir ay önce sünnet ettirmiştik o süre zarfında bebeğim zayıf olduğu için kilo alımı çok az olduğu için doktor ilk gıdaya başlatmıştı ek gıda dan sonra ilk önce yoğurt denemek istedim ama böyle pipisinin etrafında kırmızılıklar oluşmaya başladı bezdendir diye düşündüm işte asittir diye düşündüm doktora sordum ama doktor bezden diyor fazla kalmış dedi aslında böyle bir şey mümkün değil çünkü sürekli bezini değiştiriyorum şimdi bir aydır geçmiyor yaklaşık dört gün önce inanılmaz derecede bebeğin ateşi çıktı fitille beraber 38.5’e kadar ulaştı acile gittik acilen antibiyotik verdiler okumantin bunu başladıktan sonra vücudunda iki gün sonra kırmızılıklar oluşmaya başladı çok hafif sivilceden yan küçük minik sivilceler gibi aşırı huzursuz dün de muz vermiştim küçük serçe parmağımdan daha az Sabaha kadar uyumadım mutlaka bir yerlerden bir çocuğun sancısı var anlayamıyorum bugün de tatildi yine götürsek yine acil doktoru olacak lütfen bunu bilenler destek çıksın arkadaşlar