İnsanların ne şartlarda nasıl aldığını bilmeden yorul yapmasak mı acaba ? Belki çalışmıyorum belki ekstra bir adet bez bile alacak param yok nerden biliyorsunuz ki ? Her şeye Duyar kasıyorsunuz kendinizce ama karşı tarafın şartları Ne bilmiyorsunuz eleştiri yapmayı çok seviyor bizim insanoğlu