Kızlar Bebeğim 9 günlük uykuya dalınca memeyi kendiliğinden atıyor zaten memede uyutmadım hiç, birkaç gündür memeyi attıktan sonra yatağa veya herhangi bir yere koyunca bir iki dakika sonra uyanır ve yeniden ağlayıp meme arar oldu. Hatta daha kucağımdayken bile kendiliğinden uyanıp meme kontrolü yapıyor.
Dünden beri bu şekilde çok uykusuz kalınca memeden ayrılıp da yatağa koyunca ağlamasın diye emzik verdim daldığı gibi emziği geri aldım, bu şekilde uyudu derken birazdan tekrar uyandı tekrar meme vs. Bütün günümüz memede geçiyor. Saat 11 de kalktık 15 e kadar emzik meme uyku müzik pış pış denemediğimiz şey kalmadı, çok yoruldu, emziğinde uykusunda atıyor zaten sonra birkaç dakika içinde aramaya başlıyor.
Çok uzun anlattım belki ama gün içinde defalarca emziriyorum normalde de, çişte de sorun yok, sağdığımda da çabuk süt doluyor şişe, yani doyduğuna eminim ama korkudan mıdır ne hep meme arıyor. Emzik de vermek istemiyorum, doktor da ilk bir ay verme demişti. Bir yandan korkum da gece ağzıyla yaptığı seslerden ben anlıyorum acıktığını alıyorum hemen, emzik olursa belki anlamayacak bile aç olduğunu.
Başınıza geldi mi sizler ne yaptınız ? Emzik konusunda ne düşünüyorsunuz?