Mom0971 Bebegim 1 ay 2 gunluk pampers premium care 2 numara kullaniyoruz ama 2-3 gundur popo kismi hafif kizarik olmaya basladi krem suruyorum fakat kizariklik artmis gibi acaba bu bez ona yaramiyor mu neyden kaynakli olabilir
MvzEBRU Mom0971 bezden kaynaklı alabilir canım ama tam nedenini bilemem bende molfix 2 kullanıyordum memnundum 3 e geçtim pişik yaptı mecbur değiştirdim poposu kıpkırmızı oluyordu geçmek bilmiyordu seni kide mi öle acaba🤔
serebro Mom0971 öyle muhtemelen bende molfix kullanıyordum taşırıyor diye baby me aldım kızardı poposu bacak araları
Aysukk Mom0971 bez değişikliği ıslakmendil değişikliği herhangibir ilaç kullandıysa yada emiyorsa sizin yediğiniz birşeylerden (domates gb) olmuş olabilir
Mom0971 MvzEBRU bende 1 inde memnundum hatta hastanede olan bezde oydu 2 sine gectim basta skinti yoktu simdi sizdirmada cok yasadik ama normaldif diye dusundum simdi bakiyorum 2-3 gundur kizsrik hatta nokta nokta olmus gibi duruyor simdi bende anlamadim
Mom0971 Aysukk 2-3 gundur bu sekilde ozel bolge tarafida kizarik hatta poposu nokta nokta gibi olmaya basladi gibi cok tuhaf
serebro Mom0971 ıslak mendil değişikliği falan da etkileyebilir. Yada bol baharatlı birşey yediysen emziriyorsan. Sık sık yıka poposunu ve ıyi kurula
Altntaskadrye Mom0971 biz kaka yapamıyor diye orayla oynadık yağ filan sürdük kızardı tahriş oldu doktor sakın oynamayın hassas bölge dedi eğer sizde öyle yaptıysanız ondan olabilir
TgbSG Mom0971 bez değiştir canım kızaran yerine tülbentten bir parça kesip koy bezini öyle kapat. Bakalım bezden mi kaynaklı yoksa kullandığın pişik kreminden mi
TgbSG Mom0971 ben denemedim bez değiştirdim pişik kremi değiştirdim düzeldi. Ama hangisinden kaynaklı olduğunu bilemedim. Sen en güzel bu şekilde bilebilirsin canım geçmiş olsun
paputmoms Mom0971 ben bim bezi kullanıyorum çok memnunum istersen dene mi taşırmıyor hiç sızdırmıyor sleppy çok sızdır prima primeum care pişik yaptı molfix taşırdı ben de bunu denedim çok memnunum Jenny willy adı
Zeyays Mom0971 sütünden sür benim kızım gıda alerjisi , böyle bi alerjisi olduğunu bilmediğim zamanlar birsürü krem kullandım geçmedi hep kızarıyordu o günlerde en sonunda Sütümü sürüyordum geçiyordu.eğer zaten geçmiyorsa gıda alerjisi vardır
Mom0971 Altntaskadrye ahh yok aslinda oynamadik o kisimla ama bilmiyorum sanki bezden kaynakli gibi, cunku bez kisimlari kizarik
Krsmngl Mom0971 orada dm varmı ben babylove kullanıyorum ama pampers kullanırken daha kötüydü ıslak mendil olarakta hipp natur beyaz paket çok güzel ağzınıZla test edebilirsiniz:) hiç bir acılık sabun vs yok. Poposunu bir kaç gün günde bir iki defa yıkayın