ogretmenanneeee Hanımlar ek gıdaya yeni geçtik sularınızı hangi biberonda veriyorsunuz bebişlerinize? Hangi suluğu kullanıyorsunuz?
Azizeguney ogretmenanneeee kesinlikle wee baby pipetli suluk kızım 1 yaşında elinde suluğuyla geziyo canı isteyince içiyo
Neib ogretmenanneeee ek gıdaya yeni başlayınca mamajonun suluğunu kullanıyordum pipetsiz olanlardan,şimdi 12.5 aylık avent pipetli aldım
Azizeguney ogretmenanneeee aa doğru o zamanlar ben hep hayat sunun çocuklar için suyu var onu sipariş etmiştim getirden içinde suluk ağzı çıkıyo şişenin kapağı oluyo onu kullanmıştım kendin ayarlıyosun ama ne kadar su vericeğini