Hazalperi Merhaba kızlar normal doğum yaptım 4 dikişim var 40 günde tam iyileşiyor mu cinsel iişki de acı oluyormu acaba yoksa eskisi gibi mi oluyor
Butterfly Hazalperi 1 aya iyleşiyor , ilk ilişkide birazcık acı oluyor oda dikişten değil, yani sezeryan doğum yapanlardada o acı ola biliyor . Kayganlaştırıcı acınızı hafifletir ☺️
Tgce16 Hazalperi normal dikislerim geçmişti ama bir tanesi çok fenaydı o tam geçmemişti 4-5 dikis vardı sanırım sayısını bilmiyorum Acı oldu evet ilkten daha fazla olmuştu
Habibe08 Benimde dikisim vardı kac tane bilmiyorum ama cok olmadigi kesin 40 gun geçince tamamen iyiledti hemde ilac filan hicbisey kullanmadim doktorum vermedi iliskidede aci olmadi acicak diye dusunursen acir ama🙂
Habibe08 Hazalperi valla ben hicbisey yapmadım kendi kendine iyilesti bi acima filanda olmadı ama tabi herkesin farklidir