Ikrabebek afs9mart şöyle oldu. Bizim alerjimiz vardı alerji maması içiyodu. Deneyerek alerji bittiğini gördük ve aptamil aldık hiç içmeyen bebeğim içti maşallah. Ama elimde mamalar kaldı aptamille karıştırsam diye düşündüm. Çöpe gitmesin yazık günah