Perizekaliyim07 Merhaba güzel anneler. Bebeğim 2 ay 20 günlük. Anne sütü ile besleniyor sadece. Dünden beri kakalı bez alamıyorum.Sadece çişini yaptığı bezi değiştiriyorum. Tedirgin oldum. Normal mi sizce ?
Gizemabc Perizekaliyim07 Evet çok normal. Anne sütüyle besleniyorsa 10 gün kaka ypmaması bile normalmiş.
Perizekaliyim07 Gizemabc hani dünden önce en az 5 kakalı bez alıyordum. Dünden beri alamayınca bende tedirgin oldum.