Minikmucizem_ benim de bebeğim 15 aylık. Önceki aylarda hep kabızlık sorunu çektik. Çözümü kuru kaysıda bulduk. Sabahları kahvaltıyı hazırlayana kadar 2-3 tane kuru kayısı veriyorum eline. Çiğniyor bolca sonra kalanı veriyor. O gün bugündür kabızlık çekmiyoruz çok şükür. Öğleden sonrada siyah kuru erik veriyorum bir tane. Deneyebilirsiniz belki size de çözüm olur