Linasmin Kızım 53 günlük doğduğu zaman ilk 10 gün solunum sıkıntısından dolayı küvezde kaldı bende yıkılmıştım ve sadece onu emzirmeye gittiğimde geride kalan sütü sağıp geldim yani şişen Göğüslerim bir kere sağıldı. Biliyorum aptallık ettm ama ilk bebeğimdi ve çok zor günlerdi herşey neyse konumuza dönelim. Şimdi ise evet Sütüm var ama Göğüslerim aşırı şişmiyor kuzum biraz içiyor ses geliyor sonrasında da biberona alıştığı için ağlıyor bırakıyor bu y ne yapmalıyım çok üzüldüm günde 2 3 defada mama veriyorum ve çok üzülüyorum
MvzEBRU Linasmin benim sütümde çok değil ama Bi ara hepten gitmişti şimdi şükür tam yetmiyor belki ama arttı ve artması için hala çabalıyorum tahin helvası dereotu ya yeşilliğin hepsi kısaca süt yapar su özellikle su bol bol tüket ki herkes suyu söyleyecek rezene hem süt yapar hem sakinleştirir kimyonlu rezene içiyorum ben gaz içinde iyi geliyor ve düzenli olarak emzirmeye çalışmak çok önemli ben bunu çok başaramıyorum aslında ama çabam asla bitmiyor 🤭
MvzEBRU Linasmin birde sütün ksliteside çok önemli az olur ama doyurucu olur ceviz badem falan da sütün kalitesini artırıyor Bi bilgi olsn
Damladerin Linasmin ah iste biberon vermeyin alışır diye boşuna demiyorlar siz yinede ısrarla memeden emzirin biberonu aldığı an memeye yaklaştırın dalmışken memeyi verin belki öyle alışır bu sırada sıvı tüketmeye devam edin özellikle meyve kompostoLari gibi
egoztrk Linasmin brewest yeast with b12 hapını alın. Yemeklerden sonra 2 tablet olcak sekilde günde 3 kere kullanın. Benim oğlum 20 günlükken bir hafta aclıktan aglamıs. Gece gündüz aglardı en sonunda doktora gittik 40 gr almıs bildiğiniz aç kalmış. Hiç anlamadık. Mama basladık tabi. Ondan sonra bu hapa basladım. Hiç bi yemek cay vs işe yaramamıştı. 2 aylıkken tamamen mamayı kestim. O günden beri emziriyorum hala arada içerm. Oglum 9 aylık oldu☺️
Ahazize Bende benim için işe yarayanları söyleyeyim , deneyin . Tahin helvası yada tahinli pekmez yeyin, dereotu, bulgur pilavı , rezene çayı kimyon çayı, irmik helvası veya irmik tatlısı , kuru incir , leblebi ve en önemlisi bol bol su.
Linasmin MvzEBRU kesinlikle bende bırakmıyorum ama içim içimi de yiyor az olduğunu farkedince sanki aç çocuğu zorla uyutuyorum gibi hissediyorum 😬
Linasmin Damladerin yok aslında kızım en çok meme istiyor bırakmak istemiyor ama biberon gibi hızlı aksın çabuk karnım doysun diyor 😬
Linasmin Valessia çook teşekkür ederim anlattıklarınıza inşallah işe yarar bende dereotu yiyiyorum malt içeçeklerinden içiyorum. Rezene kimyon anason çayı ve hümana çayı içiyorum ama yinede neyse denemeye devam etmeliyim pes etmek yok
MvzEBRU Linasmin annelik işte canım aç olsa uyumaz ki durmaz da çünkü yaşadım doktor mama sakın verme sadece emzir dedi sütün yeter dedi öle yaptım 2 gün resmen krizler geçirdik öle ağlıyordu ki ama açlık aklım ahiç gelmiyordu sonra dedim ki az mama vereyim Bi verdim yavrum açmış 5 dk içinde sakinleşti uyudu şimdi şükür öle değil demekki diyorum yetşto
Linasmin MvzEBRU ahh yavrum evet öyle doktorlar kızıyor ama ne yapalım aç kalınca 2 ye düşürüym diyorum bazen olmuyor huzursuz oluyor süt birikmiyor mama veriyorum ananem birşey olmaz çabuk ele karışır diyor öyle olur🥰
Linasmin egoztrk maşallah inşallah siz kesene kadar da içsin anne sütünü hemen araştıracağım. Uyku, yiyeceklere ek lazım inşallah olur