metehanmom_ ben çok faydasını gördüm, hamileliğimde kullandım. Hiç çatlağım yok. Doğum sonrası çok kilo aldım, şimdi kilo veriyorum diyet yapıyorum. Yine kullanıyorum, henüz çatlak olmadı. Bir de hamileyken bio oil ile birlikte kakao yağı kullanmıştım ben. Dümdüz sürüp kapatıyordum, hiç masaj da yapmadım beklemedim de.