Buket001 Merhaba, benim 2 aylık bebeğim var ve göğüs ucu çatlak yaralardan bebeğimi ağlayarak emziriyorum bir sürü krem yağ kullandım fayda etmedi yardım edin lütfen 🙏🏻
Senacay Buket001 bildiğin kahvaltılık kaymagi emzirmeden sonra sur ve kurumasını bekle. Bende o kadar krem kullandım ama kesin çözümü bulamadim. Annem bunu önermişti ve 2 günde gecti
Mervehiram @Buket001 Ben zeytinyağı ve badem yağı sürüyorum bizim 18 gün oldu çok iyi geliyor her emzirmemden sonra sürüyorum