frtylmz Muhammdm ben de çok merak ediyorum bunu.yalnızca 1,5 ay emzirebildim bebeğimi. Şimdi 2,5 aylık HiPP kullanıyorum ama başka mamayı da deneyebilirim.
Adelim Hıcbırı anne sutunun yerını tutmaz muhendısoglunun sayfasında formul mama incelemesi var oraya bakabılırsın bız aptamıl aldık gazdan kotu oldu sımdı bebelac gold nutrıcare kullanıyorum ne gaz ne hazımsızlık memnun kaldım
YeldaKuzey Benim oğlum 2 ay 20 günlük sütüm az olduğu için mama veriyorum. Sma kullanıyorum anne sütüne en yakın olan mama bence sma. İçerisinde omega 3te var hem kilo alımıda gayet güzel biz çok memnunuz biraz pahalı bütçeyi zorluyor ama