Mom14 aradım ancak kimse açmadı sonradan aklıma geldi bugün pazar . Yarın sabah tekrar arayacağım. En azından akşama kadar kargolarım yerine hemen ulaşsın. Kızımın hiç giymediği kıyafetleri de var onları da koyarım bakalım konuşacağım neleri kabul ediyorlar diye. Gerekirse evden erzak da yollarım. Hep CNN de bakıyorum umarım mucize kurtuluşlar yine yaşanır 😔 size de çok teşekkür ederim beni böyle birşeye vesile ettiğiniz için