edaslantrgt merhaba anneler 🌸 5 günlük bebeğim var ve emmiyor. göğüs ucum yok. kullanıpta memnun kaldığınız göğüs ucu markası var mı. anne göğüs ucuna benzer
Canan38 edaslantrgt Markası yok eczaneden almıştık 29günlük bebeğim hala onla emziriyorum hayat kurtarıcım oldu resmen 🙏
peksokomelli edaslantrgt ben nuk kullandım. 5 aylık bebeğim hala kullanıyorum. İlk ay ufak tefek yaralar olmuştu ama sonradan hiç kalmadı yara. Şimdi de dişleri çıktığı için kullanıyorum. Memnunum gayet.
Buket001 Bende kullandım 2 aylık olana kadar kullanmak zorumda kaldım sonra zor bıraktı memeyi tutmadı zar zor ağlayarak tuttu memeyi şimdi de yara oldu onunla uğraşıyorum ama zor bırakıyorlar silikonu