Bebeğim 4 ay 10 günlük, öyle bir sürece girdik ki kafayı yicem nerdeyse, çok iştahlı olan bebeğim artık memeyi en fazla 5 dk alıyor gündüzleri, mamayı da öyle sürekli çevresini keşfetmeye çalışıyor, anlıyorum bu farkındalık sürecini ancak hep böyle mi olcak? Ne zmaan bitecek?😕😔