Merhaba hanımlar bir sorum olacak. Kızım 1 yaş 14 günlük yürümeye çalısıyor hiç örümcek kullanımı falan olmadı ama bazen içe dönük basıyor 7 8 adım atıyor daha sonra heyecanlanıp düşüyor gecen gün komsum bana dedıkı cocuk ayaklarını içene basıyor ayakkıbı al. Hiç ayakkabısı yok almadım daha yürüsün ayagına göre kaliteli bırsey alırım diye almadım. Ve araştırdım kadarı ile yürümeye çalışan bebeklere corap bıle giydirmeyin daha kuvvetli tutar kendini ve saglıklı yürür diyorlar. Siz yürütürken ilk adımlarını atarken ayakkıbı aldınız mı içe basıyor dıye ve ayagı yayılıyormuş toplaması için giydirdiniz mi daha yeni yenı adım atan bebeğe. Ama her zaman öyle içe basmıyor yürümek istemedi zamanda uykusu gelınce hatta bacaklarını bıle bazen çapraz atıp düşüyor bazende cok düzgün yürüyor fikirlerinizi söylerseniz cok memnun olurum.