Muhammdm Arkadaşlar sizce kilo alımı için hangi mama daha iyi ben şu an aptamil conformil kullanıyorum ama bebeğim kilo almıyor çok az aliyor sizce hangi mama kilo için daha iyi
Tugce_hckrkmz37 Muhammdm normalde aptamil cok aldırır ama gaz ve kabızlık yapar genelde bebeklerde ama her bebek aynı deildir bn hipp combatc kullanıyorm gaz kabızlık sorunumuz yok anne sütüne en yakın bebegim ayda 1.500 kilo alıyor
mavisimmm20 Muhammdm o aylarda benimkide güzel kilo alıyordu ama artık ayda 400 Gr alıyor ya 6 aylık simdi
Yagmurbusra Kuzum sana en iyi öneriyi doktorun verir bence bebeğinizin kilosu yeterli ise devam ettirir aynı şekilde