Yatağı kırıp atmak istiyorum. Böyle iğrenç bir yatak görmedim. Rezalet tam bir fiyaskooo Allah’ından bulsun çocuğum alıştı ona ne yapıcam bilmiyorum çocuk resmen göçmüş yatakta uyuyor nefret ettim. Ne söylesem az gelir ya. Gittik bide 1300 lira para verdik hayır az parada değil. Artık tutunarak kalkıyor alt kata geçelim dedi sallanmıyor bile kırasım geliyor geri üst kata çıktık korkudan ölücem kızım düşücek diye. Yatağın içi sallanıyor çünkü alt kata geçince aynı hızı yakalayamadığımız için uyuyamadı çocuk napıcam bilmiyorum. Göçme gelirsem yatağının altına yastık yorgan ne bulursam koydum idare eder şimdilik. Yeni yatakta alamıyorum alıştı buna napıcam bilmiyorum ama hakkımı helal etmiyorum