vilnius yavrusununannesii bence hepsinden biraz biraz almalı. Ben hurma özü , üzüm pekmezi ve keçiboynuzu özü almıştım .
Alinduru yavrusununannesii çok bi bilgim yok ama o dönem küçük olduğu için üzüm pekmezi önermişti doktorumuz keçiboynuzu ağrı gelir demişti bi de öz olanlar 1 yaşından önce verilmez diye bir şey duydum çok ağır olur diye ama ne kadar doğru bilemiyorum 🤷🏻♀️