Deletedmom23113 oğlumun sabah cildi böyleydi , farkettim ki ben emzirdikten sonra daha çok belli oluyor ? Ne olabilir ? Yaşayan var mı ? Başıma ilk defa geldi , birşey mi dokunuyor sizce ? Hastaneye gideceğim geçmezse bir süre sonra , sizlere de sorayım dedim
AtaVeAnnesii Deletedmom23113 canım bilgim yok post üstte kalsın bide ben bunu minnosu yerimmm masallah💚🤲
Caglaa Deletedmom23113 emerken terliyo olabilir oyuzdende olur. Benm oglumda mesala bu sekilde yazin cok oluyodu çünkü emerken terliyodu ve yüzü kirmizi oluyodu ayni sekilde belki daha fazla. aleeji fln oldugunu sanmam çünkü emdikten sonra oluyo ve geciyo diyosunuz alerji olsa sürekli olur. Ama yinede kontrolde doktorunuza sorun.
wangel Benımde bebeğimde sivilce cıkmıstı. Kendi sütünüzün etkisi olabilir. Benimki cok yağlıymış mesela ondan olmustu.
wangel Deletedmom23113 Bir kaç güne kendiliğinden azaldı. Daha sonra da geçiyormuş. Siz yine de doktorunuza veya sağlık ocagına danışın her çocukta etki farklı. Alerjik bir şeyde olabilir