HilalElvinEbrar Kızlar bugün randevümüx vardı doktor çok gazlı bebek bu çayı al gaz ilacıyla beraber kullan dedi kullanan varmı gece 22-00 01:00 kolik nöbetimiz oluyo
Desagr HilalElvinEbrar Ben kullanıyorum kimyonlu rezene çayı, sütüm olsun diye eşimden istemiştim o da eczaneden tesadüf almış.
Aylayabas HilalElvinEbrar Bende kullanmıştım.sütümü arttırdı fakat bebişimin üstünde pek bi etkisi olmadı malesef🤷♀️
Asafefendi HilalElvinEbrar bende bebeğime kullandım aynı damla ve çayı.fakat hiç bir etkisi olmadı.zaten o damla ilaç gibi.eğer 3-4 gün içinde fayda etmezse daha etmez demişti eczacı.öyle de oldu.çayı da veriyorum ama hiç bir katkısı yok
Kturna HilalElvinEbrar üzerinde kullanımı yazıyor ben kullanıyorum ama bebeğe vermiyorum Günde 4 5 fincan içiyorum ara vermiştim içmeye gaz sancıları çok oldu uyutmadı tekrar başladım 2 gündür iyi İşe yaradığını düşünüyorum
HilalElvinEbrar Desagr bebeğinize iyi geldimi peki sab simpleks gaz ilacıda kullanıyoruz ama ne yapsak o nöbete engel olamıyoruz
Su-1 Evet bizde kullandık tamda sizin dediğiniz gibi bebegim kolikti sab damlayıds kullandık çayi sabah 25 cc aksam 25 cc olmak üzere 50 cc kullandık faydasinida gördük o dönem uyku yapıyordu
Su-1 HilalElvinEbrar bende aynısını dr umuza sormuştum korkma ver demişti tedirgin olmuştum verirken ama herhangi bir sorun olmadi çok şükür
ErkekAnnesii HilalElvinEbrar ben kullandım çok memnun kaldım benim gazım da çok tu normal doğum yaptım bitirdi düzenli kullanınca etkisi oluyo 1 hafta sonra