Meryem2010 Kızlar 2.5 aylık bebeğim war kabızlık sorunu yaşıyorduk doktorumuz bu mamayı önermişti kullandıktan sonra çok şükür kabızlığı geçti ama ne zaman yese tüm gün kusturuyor sizde bu mamadan kullanıyor musunuz
PandaLavista Meryem2010 Aşırı kusma, kabızlık, kilo kaybı, gaz gibi durumlarda mama değişikliği yapıyorlar. Reflü de olabilir. Bence bi doktorunuza danışın 🌸