Sdf123- Canan38 tabi söyleyebilirsiniz ama emzirme pozusyonu da çok önemli benim bebeğimin dil bağı var o yüzden emmekte sıkıntılı sürekli ben mastit olurum
Alinduru Canan38 o zaman ters emzirin mutlaka bi de doktor bana en dipten başla demişti sıcak duş falan da iyi gelir biraz bol şeyler giyin göğsünüzün en dibinden ucuna kadar masaj yapın açılsın
Canan38 Alinduru Sabah vardı ağrım emzirdikten sonra geçti acaba doluydu tam bosaltmadğndanmı ağırmış olabilrmi yoksa mastitsem Süreklimi ağrır böyle geçer mi bazen
Alinduru Canan38 mastit olunca taş gibi oluyor çok ağrıyor ve emzirseniz de düzelmiyor daha sonra ateş yapıyor sıtma tutuyor, sizin muhtemelen tam boşaltamamış o yüzden olmuş
Canan38 Alinduru Galiba ya süt doldukça ağrısı oluyor yine ama neden sadece o göğüsüm o kadar ağrı yapıyor acaba
Alinduru Canan38 onu daha gazla emiyor muhtemelen sürekli doluyor ve tam boşaltamıyorsunuz dediğim gibi. Duş alın ama yapın ağrıyan yerlere emzirirken ters tutun bebeği çapraz emzirin