Merhaba, kızım 15 aylık. Beslenme sorunumuz var. Yumurta ve süt alerjisi olan bir bebekti. Yumurta alerjimiz halen devam ediyor ama son testler sonucunda süt süt ürünleri tüketmeye 2 ay önce başladık. Ek gıda sürecimiz bu sebeple çok sıkıntılı geçti. Ancak 2 aydır kahvaltılık yedirme çabalarım maalesef hiç olumlu sonuç vermedi. Ağzına ne sürsem yüzünü buruşturarak atıyor. Öyle direkt peynir, zeytin domates vs yediremiyorum diye pankek yapıyorum, krep yapıyorum, sürekli bişeyler deniyorum ama yok yok yok… Diğer öğünlerinde de 2 3 sevdipi yemek dışında hiçbir şeyi yediremiyorum. Artık ciddi anlamda bunaldım. Alerjikti diye bu tatlara alışamadı normal, sabret diyorum ama 2 ayda az bir süre değil. Kahvaltı ettiremiyorum. Her öğün bir savaş. Artık tükendim. Öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim.