Zerre Bende anlamadım yani huyları bir anda değişti kıyameti koparıyor öyle bir ağlıyor ki o ağlarken bende ağlıyorum kafasını dik tutmaya gülmeye falan da başladı gelişim göstergesi diye düşündüğüm İçin atak düşündüm her 4 haftada bir atak yaşıyorlarmış bildiğim kadarıyla ilk bebeğim çok tecrübesisim