Merhaba. 1 tane kızım var 16 aylık. Doğum sonrası ortalama 1 sene sonra adet oldum. Yani 4 aydır adet görüyorum fakat kanamalarım eskiye göre çok fazla. Afedersiniz ama önceden 2 3 saatte anca dolardı pedim, şimdi 1 saat geçmeden doluyor neredeyse. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Doktora gideceğim ama özel günümün bitmesini bekliyorum. Çok rahatsız oluyorum bu durumdan. Çok zor durumda bırakıyor beni. Evden çıkamıyorum, rahat hareket edemiyorum bu günlerimde ya. 😔